ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

به حجت‌الاسلام فاضل سوءقصد شده است؟

  • کد خبر: ۱۶۲۳۲۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
به حجت‌الاسلام فاضل سوءقصد شده است؟
حوزه علمیه فیضیه مازندران درباره رحلت حجت الاسلام ابراهیم فاضل اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نظر به پیگیری های انجام شده و بررسی های تخصصی صورت گرفته در خصوص رحلت جانگداز حجت الاسلام ابراهیم فاضل رحمه الله به اطلاع عموم مردم می رساند؛ ایشان به منظور سفر سیاحتی به مازندران آمده و به ساحل شهرستان بهنمیر رفتند و متاسفانه پس از تماس های مکرر و عدم اطلاع از ایشان،تلفن همراه و کارت ملی ایشان در کنار لباسها در ساحل کرفون یافت شده و اهالی محل تحویل پلیس دادند.

در روند بررسی احتمالات ،از مسئولین محترم بهنمیر و مردم عزیز کرفون نهایت تشکر را داریم که همکاری و مساعدت فراوان داشتند.

با توجه به وضعیت پیکر مرحوم ،هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی می باشد و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که بصورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نمی باشد و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی عزیز جانباخته می باشد.از عموم امت حزب الله استدعاء می شود برای ایشان طلب مغفرت نموده با پرهیز از شایعه پراکنی مانع سوء استفاده مغرضین شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->